FASHION SUMMER 2015




Léto je v plném proudu a kdo si toho nevšiml, tak  je buď na Antarktidě nebo na brigádě v klimatizovaném nákupáku. Chtěla jsem napsat něco o trendy novinkách a žhavých módních výstřelcích, ale vůbec nevím co. V těchto dnech je totiž nejlepší na sobě nemít nic! :) 

Proč se vůbec každý rok těšíme na léto? Já mám tyhle 3 důvody:
1. Dám si zmrzlinu.
2. O(s)pálím se.
3. Nasadím si brýle.

Nevím jak vy, ale já tropy moc v lásce nemám. Nemůžu jezdit autem, protože neudržím ruce na rozžhaveném volantu a v noci nemůžu spát, protože jsem zvyklá být přikrytá peřinou. A co na sebe v těchto tropických dnech? Jedině plavky nebo nic. Ale jak tak listuji módními magazíny, něco se přeci jenom najde.


Šaty

Dejte si ale pozor! Šaty a sukně toto léto jen střední délky!Z angličtiny mid-lenght, tedy střední délka, je pojem označující šaty do poloviny lýtek. A je to opravdu jeden z trendů léta 2015!

Můj tip: Vyzkoušejte šaty s krajkou.Krajka je jedním z materiálu, který návrháři nejčastěji používají. Najdete ji na šatech, ale také na košilích a halenkách.


Retro trika

Nápisy, potisky, barvy, obrázky.... Přesně takové jsou trička značky Converse a Pepe Jeans.

Můj tip: Kupte si retro triko v sekáči. Zastrkejte si ho do roztrhaných a jeansů, k tomu si obujte sandály a pošlete nám fotku! :) 

Boty 

1. Pantofle - frčí ty na dvě přezky s korkovou podrážkou. Určitě jste je už viděli. Připomínají, nemocniční zdravotní obuv :)
2. Nazouvací kecky - já zvolila plátěnky TOMSky, jsou skvělé a pohodlné. Hodí se k šatům i k šortkám. K riflím i k harémkám a plavkám!
3. Páskové sandály - tak v těch mám jasno. Koupila jsem loni skvělé sandály u Bati a celý rok jsem se těšila, až je vytáhnu ven. Teď vlastně střídám jen ty a TOMSky. V létě 2015 nesmím zapomenout na sandále v gladiátorském stylu. Ale to nechám na vás.

Army a safari styl 

Ten do světa módy přišel tak před dvěma lety. Najdete v něm barvy khaki, béžovou, cappuccino a zelenou. Pořídit si můžete třeba kalhoty, košili, tričko nebo sukni.

Můj tip:Tento styl je pohodlný a praktický. Zvolte lehké materiály a přírodní barvy. Zkrátka jako by vás čekala dovolená uprostřed přírody. :)


UŽIJTE SI LÉTO! TADY MÁTE 5 TIPŮ, JAK NA TO!


1. Udělejte to, co stále odkládáte
2. Vydělejte si
3. Přečtěte si dobrou knihu
4. Bavte se a užívejte si
5. Cestujte

















pinterest.com


Komentáře