Jak vybrat ty správné sluneční brýle?


Bez slunečních brýlí nevycházím z bytu. Nosím je, i když sluníčko nesvítí. Jsem už tak zkrátka zvyklá. Můj stav před dvěma lety byl 9 brýlí. Teď už mám jen jedny a jsem na ně fakt opatrná i pěkně háklivá. Ale každá žena by měla vlastnit víc typů, pro jinou aktivitu. Stejně jako je to s botami. Takže ze mě si příklad rozhodně neberte. :)


Vždycky jsem měla problém sehnat ty jedny, které by dokonale sedly na můj specifický tvar nosu. V dnešní době seženete brýle, které zrovna podléhají aktuálnímu módnímu trendu na každém rohu. Barevné, černé, pruhované, malé, velké, se zlatým detailem, kočičí tvar........
Kvalitní brýle by vám neměly jen dokonale padnout a líbit se. Ale hlavně by měly kvalitně chránit před UV zářením. Brýle by se měly vybírat podle toho, k jaké aktivitě budou používány. Na sport? Nebo jako módní doplněk do práce, do města nebo k vodě?
Dokud vám dobře nesedí, nemůžete být spokojená, ať jsou sebevíc krásné. Musí vám skvěle ladit s anatomií vaší hlavy. Levnější kovové brýle navíc bývají vyrobeny z nekvalitních materiálů. S příměsí niklu, chromu a kobaltu, což jsou nejčastější dotykové alergeny.

Na tuto sezonu, byste se měli soustředit na ty nápadné, výrazné a extravagantní tvary.

1. Hranatý obličej -  máte vystouplé lícní kosti, širokou čelist a hranatou bradu?  K vám se hodí oválnější tvary brýlí. Zajímavé asymetrické obruby, které rozbijí geometrické tvary v obličeji.
2. Kulatý obličej - majitelé s plnými tvářemi a zaoblenými liniemi mohou zase naopak sáhnout po výraznějších, hranatých brýlí, které oblé proporce vyrovnají. Vyhněte se kulatým obroučkám, které vás ještě více zaoblí. Takže brýle typu ,,lennonky,, si odpusťte.
3. Trojúhelníkový obličej - širší partie v horní častí a postupně se zužující směrem k bradě. Je tento tvar obličeje ten váš? Sáhněte po jemnějších obrubách, ne příliš výrazné. Decentní = elegantní.
4. Tvar hrušky - užší partie ve spánkové části a naopak širší lícní kosti a výrazné tváře. Vyzkoušejte trik s obrubami se zvýrazněnou horní linií, která tak zvýrazní horní obličejovou část.
5. Oválný obličej - gratulujte si, můžete nosit, které chcete! Takže experimentujte! 











fotky: pinterest.com

Komentáře